lördag 27 september 2014

SBWF2014 - andra dagen

Återigen en kort sammanfattning - mycket bra!
  • Provningar/Master classes - jag hamnade  på 2 stycken oplanerade, men den planerade blev ställdes in. Camden Town har jag testat tidigare,  men 3 nya dök upp under lager-provningen. Bath Ales/Beerd - ny bekantskap för mig, 7 öl och en bra föredragning skapade önskan om mer hos mig, framför allt deras Barley Wine var något jag förälskade mig i, fantiserar om att hitta en låda.
  • Ostrukturerat,  jag följde inte min upplagda plan - men det blev bra ändå. Nästan inga små svenskar dock.
  • Äntligen fick jag bjuda Hasse (med sällskap) på en "Stor stark" (& 1 Cassis)!

Vad händer idag?
  • Hoppas få en pratstund - 1 on 2 - med killarna från Bath & Beerd.
  • Köpa senap från Sierra Nevada (passar med min nya T-shirt)
  • Specialprovning med Brooklyn Brewery! Kan bli veckans höjdare
  • Blir en "kort" dag, undviker lördagskvällar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar