måndag 1 september 2014

Blandade ölfoton - augusti 2014



Gudelös i sommarvarma kvällsbrisen
 

En ok IPA, från Värmdö.
AB13 - No f-ing Carlsberg!

Bitter Bandit på uteserveringen på Fjäderholmarna

Monkey Business - en APA på Fjäderholmarnas Bryggpub

Jaipur i solskenet

Ny amerikansk favorit - Seizoen - ekologisk från Logsdon farmhouse ales!

Nynäshamns Landsort Lager i sejdel från Sigtuna!

På landet!
Fönsterbord på 19 Glas, med Sculpin i glaset

Min nya "idé" - himmelen som bakgrund med dubbla glas
I efterhand önskar jag att Chimay-kapsylen varit vänd så texten blev åt rätt håll, nästa gång kanske.

Två nya starka favoriter har jag dessutom hittat på fat hos BrewDog Bar Stockholm. Än så länge har bara en av dem fastnat någorlunda bra på bild.
Straffe Dreiling från Logsdon Farmhous Ales - ekologiskt!
I lördags (den 30e) var jag i Uppsala på uppdrag av KRAV, efter en strulig hemresa tyckte jag att jag var värd ett lördagsbesök på Pressklubben, de hade ju Black Albert på fat, då försvinner alla bekymmer rätt snabbt!

Snart är utesittarsäsongen över och jag får nöja mig med inomhusmiljöer istället - dags att börja tänka kreativt för att hitta sätt att förnya mitt fotograferande, framför allt i hemmet. Lite "hjälp" hoppas jag att få genom fotoboken "Snapp Shots" och nya appar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar