söndag 8 september 2013

Blandade foton - del 3

Jag har fotat en hel del på sistone, här är et axplock ur nyhetshögen.

Länge sen jag drack denna stolthet
Mitt nyaste ölglas - passar väl till Omnipollo-öl!

Nummer 3 var väl sådär......
Boston Lager - funkade bättre än väntat
Nummer 4 var snyggare än god
Med rökt korv och blåmögelost - mums!

Trevligt att veta att jag hjälper till!

Ändå bättre på flaska än den är på fat!
Nu när utesittar-säsongen snart är över så är det dags för mig att hitta bättre "miljö" för mina framtida ölfoton. Jag har en idé som jag tror kan funka, men ytterligare utredning och viss ommöblering behövs - men det borde kunna funka.

Bjuder på ytterligare ett foto jag lånat från Robert Helbergs samling;
Foto Robert Helberg /Helbergs Humle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar