torsdag 1 augusti 2013

Dagens "Shop-a-Holic"-report och IPA-dag-rapport

Lite foton från dagens äventyr på systembolaget.

Kön utanför Passagen klocakan 10.40 idag
Jag blev lite orolig för att "mina" öl skulle hinna ta slut innan jag kom fram - särskild oro kände jag inför AB13 som var ända anledningen till att jag överhuvudtaget sökt mig till Passagen. Men när jag väl nådde fram till skyltfönstret tyckte jag mig kunna skymta AB-flaskor på översta hyllan.
Det tog drygt 40 minuter innan jag väl var framme vid nyhetshyllan och då fanns gott om öl kvar - i alla fall av de sorter jag siktat in mig på, plus 3 stycken spontanköp.

Så här ser resultatet ut;

En av vardera står på kylning i jobbkylen.
Under kvällen provsmakades endast en av dessa, men det blev lite annat smått å gott ändå.


Jag avslutar IPA-dagen med min favorit-IPA - Ruination IPA



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar