tisdag 20 augusti 2013

Blandade foton - del 2

Jag har insett att jag varit lite väl snål med inläggen på senare tid, och slö som jag är fyller jag ut med lite gamla bilder och några som är rätt nya.

N'Ice Chouffe på Flying Scotsman

Stone Ruination IPA - hemma
Oskar Blues Ten Fidy - midsommarafton 2013
BrewDog Tokyo - en sen sommarkväll 2013

Omnipollo Agamemnon - efter kräftskivan

Shepherd Neame Double Stout - i Uppsala på Pipes of Scotland 9/8-2013

Ballast Point Sculpin IPA - rätt nöjd med den bilden

Vill ni se riktigt snygga ölfoton kan jag rekommendera att ni besöker dessa blogg-kollegor;
Helbergs Humle - Robert Helberg, som kommer att ha en utställning av sina foton i samband med Karlskronas Ölfestival den 6-7 september i år.
99bottles - Tobias Göth
Good Beer Hunting - Michael Kiser, utsågs till bästa Vin/Öl-blogg i USA tidigare i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar