söndag 7 april 2013

Statistik för Mars 2013


Månaden började med ett hyfsat nyhetssläpp på bolaget - som genererade drygt halva min bolagsbudget för mars. Jag lyckades ändå trycka in ytterligare 6 stycken besök. Nästan 2500 kronor blev slutnotan för 56 flaskor och 12 burkar - sammanlagt drygt 25 liter öl. Flaskorna stod för drygt 80 procent av inköpskostnaden, genomsnittligt literpris var 97 kronor.

Jag hann med 19 pubbesök, under vilka jag drack öl för drygt 3900 kronor, åt mat/snacks för drygt 800 kronor och lämnade drygt 300 kronor i dricks - totalsumma 5064 kronor. I dessa summor har jag även inkluderat kostnaden för BMD med Dogfish Head på Oliver Twist.
Tre tidigare otestade pubar/restauranger besöktes - Tradition, Häktet och Belgobaren, annars var det samma gamla vanliga.
Årets första (för min del) Beer Makers Dinner gick av stapeln mars månad.

Jag har druckit 98 stycken öl som genererat en volym av (ca) 32 liter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar