måndag 13 augusti 2012

SBWF2012 - del 3 - Listan över utställare


Komplett lista över utställare på SBWF2012

Även om det i nuläget inte är alla utställare som lagt upp vad de kommer att ha med sig så är det ändå intressant att se vilka som kommer, dessutom är det några som redan lagt upp listor på vad som kommer att serveras i deras monter.

Det är några namn som redan etsat sig fast på min lista som "MÅSTEN", här är några av dem:

Sigtuna Brygghus Hall 1 - har redan lagt upp en spännande lista som bland annat innehåller "Ace Of Spades 2012" (aka - AOS2012), Sigtuna Unfiltered Lager, Prince of Darkness Black IPA och Equilibrium Scottish Strong Ale - samtliga för mig otestade! Lägg därtill flera gamla favoriter - bland annat Triple Hop Weizen. Redan innan jag såg listan så fanns SB med på min prio-lista.

Wicked Wine Hall 1 & 2 - har inte lagt upp någon lista än, men jag är inte orolig. Jag kommer spendera stora delar av min festivaltid vid deras monter.

Samuel Adams Hall 1 - 2 st fatöl och ett antal flasköl, ser hyfsat intressant ut tycker jag.

Monks Cafe Hall 1 - efter mitt succeartade besök på Wallingatan förra veckan så känns det självklart att ett/flera besök måste göras i deras monter. Dock ingen lista tillgänglig än.

Italian tradition S.r.1 Hall 1 - Ost är gott, men funkar Parmesan till Öl? Ska i alla fall undersökas.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar